דף הבית לאוהבים תפירה

דף הבית לאוהבים תפירה
דף הבית לאוהבים תפירה

יום ראשון, 4 במרץ 2012

בלוג חדש נולד!

ברוכים הבאים לבלוג חדש. 
בבלוג הזה אני הולכת לשתף אתכם במה שאני אוהבת במיוחד לעשות, בלי לעבוד מדי קשה. 
אני מעצבת אופנה במקצועי ואני אוהבת לתפור דברים שנראים שווים אבל כל אחד יכול לתפור במכונה הביתית שלו עם האביזרים הפשוטים שאפשר למצוא בכל חנות סידקית.
לא חייבים את כל המכונות המיוחדות עם השמות המוזרים כדי ליצור ולעצב דברים שווים. 

אז איך בדיוק זה מתרגם לפרקטיקה?
בדיוק בשביל זה נולד הבלוג.
וכדי שכל אחת(וגם אחד) תרגיש שהיא מסוגלת להצליח,
אשתדל לתת עצות וטיפים קצת יותר מעשיים, על בדים תפירה והחיים בכלל. 

ולמרות שאפשר היום לקנות חולצה או אפילו חלפה שלימה ב20 שקל בשוק, אני מניחה שיש עוד אנשים כמוני, שעדיין רוצים ואוהבים לעשות את זה בעצמם
וכולי תקווה שהבלוג הזה יוכל להיות להם לעזר.

ותרגישו חופשי לשתף גם מהידע שלכם, להעיר ולהאיר.
אז שנתחיל?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה